نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا آن را قابل اعتماد که چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند کمک به کاهش زمان دیالیز؟ این سوال را از ما "پیام های خود را" بخشی است، برای این سوال، پاسخ مثبت است. بعد اجازه دهید ما آن را با هم یاد بگیرند.

شما می دانید چین خانه از طب چینی است و آن است و نه مشهور است برای درمان گیاه چینی با اثرات جانبی و ثابت شده است با اثر بزرگ در بهبود گردش خون درون کلیه و محافظت از عملکرد کلیه است.

برای یک بیمار کلیوی است که دیالیز در حالی که برای گرفته شده است، بخشی از گلومرول است در حال حاضر مرده است. برای عملکرد مرده کلیه، حتی خدا نمی تواند کمک کند که آن را به احیای. اما شما هنوز هم عملکرد کلیه باقی مانده، که به معنی بخشی از گلومرول شما هنوز کار می کند. بنابراین برای حفاظت از سلول های باقی مانده کلیه و ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده است در حال حاضر بسیار مهم است. بنابراین شما باید امید زیادی به طولانی دیالیز خود را از دو بار در هفته به یک بار در هفته، و بسیار امیدوار کننده است که شما می توانید از دیالیز، خلاص شوید. آیا شما انتظار اثرات درمان است؟

در طول درمان، شما نیز باید با توجه به غذاهایی که می خورید چرا که رژیم غذایی می تواند برخی از خوب در جلوگیری از مشکل کلیه خود را از بدتر شدن تا حدی انجام پرداخت. به عنوان یک بیمار کلیوی، شما بهتر است به دنبال کم نمک، کم چرب و رژیم غذایی کم پروتئین با کیفیت. اما من می خواهم به شما بگویم که درمان پزشکی به موقع می تواند تنها مشکل کلیه خود را از ریشه درمان می کند.

اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد چینی گیاهان دارویی پزشکی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری خود، شما را خوش آمد به دکتر آنلاین ما مشورت و یا به ما ایمیل می باشد. ایمیل ما: کلیه support@hotmail.com

http://www.kidney-support.org/faqs/3758.html

 





:: برچسب‌ها: پرسش های متداول، چینی گیاهان دارویی پزشکی، دیالیز، چینی گیاهان دارویی پزشکی می تواند کمک به کاهش زمان دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: